i love you syahmi afiq

Wednesday 11 May 2011

UNLY YOU ! OKEYYYY ?

HEY readers . and stalkers :)


 hey hey . wazzup wazzup :) . yoo yoo . HAHA . nie ap kene nie . jadik HIPHOP pulak ni . yo yoo . errr ? ap kejadah nie . hee ~ oke . assalammualaikum ;) .(baru nak bagi salam ek)



woot woot . saya mahu usha itu olang ! HAHA . jangan marah sayang . :)


 hey sayang . bile kamoo mau ajak saya keluar date . saya mau keluar la derr . ginduw NYAH dekad kamoo . sombong ye kamoo sekarang . tau tau dah tibe MELAKA jepp . bengang bengang . tau la ade memberz . ta kan sampai makwe pon dilupekan . sedih saya tau ta . :( . tapi ta pe la . lupekan je la kan yunk ? buat ape mau sedih sedih . asalkan kau tak cari perempuan . BETUL ? kau ta tipu aku kan yunk . HAHA . ni yang buad kan aku sayang lebih lebih dekad kau yunk . kenape ? sebab kau sudah berubah . kau suke buad aku HAPPY . tapi jangan due tige hari jepp . harap harap selame lame nye . HEHE . aku chinter kau yang sekarang . i love you more more more lah . HEHE . jangan bikin hal lagi ye ? sebelom kau lakukan keje JAHAD too . kau ingad nie je yunk . AKU SAYANG KAU ! gerenti tak jadi ar kau nak HANCUR kan hati aku . (PERASAN) .aku nak kau tau je yunk . kau PAHAM kan ? kau TAHU kan ? okeyy ! thankz sayang .



No comments:

Post a Comment