i love you syahmi afiq

Wednesday 11 May 2011

tak mecet tak telefon !

hey guy . 


  kebuhsanan telah melanda diri saya . ape yang harus saya lakukan ? tak kan nak makan tido makan tido je . nanti si KEDENG too panggil saya BUNCID ! saya tak mau la . 


  awak . kenapa awak ta calling calling and mecet mecet saya hari nie ? awak busy ke ? or awak sudah tibe MELAKE lagi . hari hari MELAKE . tak kan saya dilupekan . sampai hati kamoo yurp . saya BUHSAN la awak . saya kalau suda buhsan . ape yang saya akan lakukan adalah MENANGIS . itu keje saya . BETUL sayang ? kalau dah rase bende too betul . jangan lah kamoo tinggal kan saya . tak kan busy dengan memberz sampai tak ade mase untuk makwe awak nie . MENANGIS la saya macam nie . 




  awak . kenape time dengan memberz awak ade mase BUT dengan saya awak selalu busy . jangan ar macam nie awak . tak kan dah ade yang laen kowt . tak kan CURANG dengan saya kowt . awak . jangan lah macam nie . ginduw saya dekad awak belum TERhakis lagi . sebab belum jumpe lagi . hati makin lame makin SAYANG and CHINTER dekad awak aw aw aw . HAHA . jiwang lak saya hari nie erk yunk ? HAHA . bukan jiwang ar yunk . sedih yunk sebab kau selalu tinggalkan aku . okeyy la yunk . saya mau mandi . HAHA . masyam ke saya nie ? tak kan ? awk lagi masyam yunk . :p . 


  LUVE YOU MORE MORE MORE . <3

No comments:

Post a Comment